ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ РОЗДІЛ – „БАСКЕТБОЛ”












ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
РОЗДІЛ – „БАСКЕТБОЛ”









Урок підготував:
вчитель фізичної культури
        Виходець В.І.






2017


МЕТА УРОКУ:
1.     Сприяти засвоєнню учнями основних елементів техніки гри в баскетбол
2.     Сприяти розвитку фізичних якостей учнів та функціональних можливостей їхнього організму

ІНВЕНТАР:  баскетбольні м’ячі

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал



№ п/п
Зміст уроку
Дозу-вання
Організаційно-методичне забезпечення
І

1.1


1.2




1.3



1.4



1.5










1.6




1.7




Підготовча частина

Шикування, повідомлення завдань уроку

Інструктаж з техніки безпеки.Замирювання ЧСС за 10с


Організуючі вправи в русі:
ü   зміна положення рук;
ü   стрибки
Вправи для формування постави і профілактика плоскостопості

Різновиди ходьби:
ü   звичайний крок;
ü   на носках;
ü   на п’ятках;
ü   перекатами з п’ятки на носок;
ü   на зовнішній стороні стопи;
ü   на внутрішній стороні стопи

Різновиди бігу:
ü   звичайний;
ü   змійкою;
ü   спиною вперед

Замірювання ЧСС за 10с

15'

1'


30''




30''



1'














1,5-2 кола




Фронтальний метод

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів




Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС


Звернути увагу на чітке виконання вправ в русі
Фронтальний метод
У колонні по одному
Тримати дистанцію 1-2 кроки




Повільний темп
Руки на поясі
Руки на голові
Руки на поясі
Спину тримати рівно
Руки на поясі





 Темп повільний
Дихання глибоке
Тримати дистанцію
Дивитися за напрямком руху через ліве плече

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС
ІІ

2.1























Основна частина

Вправи з баскетбольними  м’ячами на місці:
ü   передача м’яча двома руками від грудей;
ü   передача м’яча однією рукою від плеча;
ü   ведення м’яча правою і лівою рукою
ü   ведення м’яча в русі з обведенням навколо фішок;
ü   ведення м’яча зі зниженим відскоком
ü   кидки м’яча в кільце

Рухливі ігри на спритність і швидкість
„Перехопи мяч”
 „М’яч в колі”
«Хто влучніший»
«Естафета з веденням та кидком»
25'

10'















15










Груповий метод


Звернути увагу на техніку виконання елементів


М’яч на рівні грудей

М’яч біля плеча на кисті однієї із рук

М’яч збоку від себе, кисть зверху
М’яч на рівні пояса

Більш зігнуті ноги



Всі гравці діляться на команди. Стають посеред залу в колі. Гравці, що стоять в колі виконують передачі м’яча, а ведучий намагається його перехопити.
Гравці здійснюють ведення м’яча в колі яке звужується перемагає той хто протримається найдовше
Гравці кидають м’яч в кільце на влучність перемагає влучніший.

ІІІ
3.1









Заключна частина
 вправи по відновленню дихання: „Дихальна гімнастика”:
Ігри на увагу
Вимірювання ЧСС
Підведення підсумків уроку
Домашнє завдання
Організований вихід із спортивного залу
5'









Вдих повинен бути коротким і активним. Думати тільки про вдих
Вдих виконується з кожним рухом рук

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС



Відзначити роботу учнів на уроці




Немає коментарів:

Дописати коментар