Конспект уроку з баскетболу для учнів 6 класу
Мета: формувати фізичну культуру учнів засобами баскетболу.
Завдання:
1) вивчення техніки різновидів ведення
м’яча;
2) засвоєння
техніки кидка м’яча у кошик, стоячи збоку 1,5 м .
3) розвиток основних фізичних якостей засобами рухливих ігор та естафет;
3) розвиток основних фізичних якостей засобами рухливих ігор та естафет;
4) виховувати
дисциплінованість, колективізм, взаємодопомогу.
Інвентар: баскетбольні м’ячі; фішки; свисток; секундомір
Місце проведення: спортзал.
Дата проведення:
Хід уроку
Частина
уроку
|
Зміст
|
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
Підготовча
(14-15 хв)
|
1. Шикування в одну шеренгу, привітання
.
|
До 1 хв
|
|
2. Спільне визначення завдань уроку
Тема уроку «БАСКЕТБОЛ»
|
До2хв
|
Вправа «Вилучи зайве»: учням пропонується у
досить швидкому темпі декілька висловів.. їм необхідно, вилучити із них зайві
слова, сформулювати завдання уроку. Наприклад: «Сьогодні ми вдосконалюватимемо вміння та навички під час
навчальної гри в (футбол, баскетбол,
волейбол)»;
«Сьогодні
на уроці ми (вивчатимемо, закріплюватимемо,удосконалюватимемо)
техніку ведення та передачі баскетбольного м'яча»;
«Сьогодні
ми розвиватимемо (рухливість, сміливість,
дальність, швидкість)»;
«Сьогодні ми виховуватимемо (міцність , організованість,
красномовність, дисциплінованість, відповідальність, працелюбність)»
|
|
3. Вимірювання частоти серцевих скорочень
(ЧСС)
протягом 10 с
|
До 20 с .
|
Вимірювати чотирма
пальцями на сонній артерії. Результат помножити на 6
|
|
4, Різновиди-ходьби (звичайна-, прискорена,
спортивна)
|
2—З хв
|
Дистанція —
три кроки.
Контролювати
пряме положення спини та правильне дихання
|
|
5. Бігова розминка (у повільному темпі, приставними
кроками, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок назад)
6. Спеціальні підготовчі вправи у ходьбі (підготовка пальців для ведення і передачі
м'яча)
|
2—3 хв
До ЗО с
|
Темп —
середній і повільний
Звернути увагу на правильну поставу та дихання без
затримок
|
|
7. Загальнорозвивальні вправи:
а) вихідне положення (В. П.) — основна стійка.
1 — упор присівши; 2 — упор лежачи; 3 — упор присівши; 4 — вистрибнути вгору,
В. П.;
б) В. П.— стоячи обличчям до гімнастичної
стінки, одна
нога на другій сходинці стінки. Вистрибування вгору зі зміною положення
ніг;
в) В. П.— упор присівши на правій нозі,
ліва —
позаду. Зміна положення ніг
в упорі;
г) В. П.— те саме, пряма ліва нога ліворуч.
Зміна
положення ніг у стрибку в упорі;
д) стрибки зі скакалкою (4 різновиди)
8. Ходьба з перешикування в одну шеренгу
Ведення м’яча
на місці:
-без зорового
контролю,
- до стіни правою
назад лівою рукою
- ведення м’яча
сидячи, лежачи.
- передачі
м’яча в стіну
|
4—5хв
12-15 разів
8—12 разів
16-20 разів
16-20 разів
ДобО разів
До 1 хв
|
В
індивідуальному темпі, можна триматися руками за сходинки.
Ритмічно з великою амплітудою.
Із великою амплітудою, утримуючи рівновагу.
В індивідуальному темпі
Відновити дихання
|
|
Основна
(25-27 хв)
|
1. Мотивація до навчальної діяльності
— На сучасному етапі розвитку українського
баскетболу існує проблема, що стосується досягнень в олімпійському форматі. Останнім найкращім
результатом виступу збірної України було 4 місце, здобуте жіночою командою
на Олімпійських іграх у Атланті (США) у 1996 р. Підняти український баскетбол
до олімпійських висот — справа не проста, але вона під силу молодим, сильним,
цілеспрямованим, небайдужим до авторитету нашої
країни на
світовій спортивній арені спортсменам, тобто вам, сучасній учнівській
молоді.
Пам'ятайте,
що золоті олімпійські медалі здобуваються через систематичні, щоденні, іноді
виснажливі
тренування. Якщо ви мрієте стати олімпійцями, пропоную негайно розпочати
тренувальні вправи
2. Поєднання
учнів у 2 команди
2. Обирання
учня-тренера в кожній команді та його інструктаж
3. Ознайомлення команд із тренувальними зонами
1 –
ведення м’яча в обручі без зорового контролю.
2 –
кидок м’яча у кошик стоячи збоку від щита на відстані
3 –
ведення м’яча по гімнастичній лаві (х-ногами по лаві, д- м’яч по лаві).
4 –
кидки м’яча у кошик після ведення та подвійного кроку.
5 –
теоретичні питання.
5. Аналіз
типових помилок
6. Рухлива гра «Виклик номерів» із веденням
м’яча.
Навчальна гра з
метою пояснення техніки захисту та нападу.
|
До 1 хв
До 30 с
ДоЗОс
До 1 хв
12-14 хв
5—6 хв
5—6 хв
|
Прийом «Є
проблема!»
Прийом
«Підсвідомий вибір»: учитель готує до заняття баскетбольні різнокольорові
м'ячі за кількістю учнів. Кількість кольорів має відповідати кількості груп.
Після того, як учні взяли м'ячі, формуються групи
Контролювати психоемоційний стан учнів (взаємоповага,
толерантність). Учень-тренер є зразком для команди у виконанні вправ; він контролює
процес тренування, фіксує типові помилки під час виконання вправ, про що доповідає
вчителеві наприкінці тренування
Кількість тренувальних зон повинна хоча б на 1
перевищувати кількість команд, що попередить виникнення черг.
Учням-тренерам контролювати техніку виконання тренувальних
вправ
Демонстрація вчителем техніки виконання вправ, що викликали в учнів труднощі.
У кожній колоні
за кожним учнем закріплено номер. Учитель називає номер, учень із таким
номером бере м'яч із обруча, виконує ведення навколо кеглі та повертається
назад. Перемагає команда, яка фінішує першою.
Пояснення
вчителем основних елементів
|
Заключна
(4-5 хв)-
•
|
1. Шикування в одну шеренгу
2. Релаксація
— Утворіть
коло, візьміться за руки, заплющіть очі. Уявіть собі Олімпійські ігри 2020
р., а саме — церемонію нагородження, Перше місце посіла збірна команда
України, у складі якої і ви. Послухайте, як вам стоячи аплодують тисячі
людей, подивіться на лозунги:
«Слава
Україні!», «Слава українцям!». Ви відчуваєте гордість за свою країну!
3. Рефлексія
«У спортивному залі»
4. Підбиття підсумків уроку
5. Домашнє завдання
6. Організоване залишення спортивної зали
|
До 30 с
До2хв
До
1-2 хв
|
За зростом біля лінії
Позбавлення емоційного збудження у дітей
Відзначити команду, яка перемогла
Повторити вправи з розвитку швидкісно-силових здібностей
Ходьба в колону по одному
|
Немає коментарів:
Дописати коментар