Творчий доробок

Творчий доробок

Сценарій спортивного свята

«У пошуках Олімпійського вогню

Мета: Виховувати любов до фізкультури та спорту: розвива­ти руховий апарат, фізичні умін­ня та навички, зміцнювати здо­ров'я, виховувати почуття дружби, колективізму. Надати знання про Олімпійські традиції.
Місце проведення: спортивний майданчик школи
Обладнання: Олімпійський прапор та смолоскип, фішки та стійки, естафетні палички, обручі, футбольні м'ячі, тенісні м'ячі,великі гумові м'ячі, лижі.
Система оцінювання: За перемогу у конкурсі команда отримує 2 бали, за поразку 1. Перемагає команда, що набрала більшу кількість балів.
Хід свята
1 Ведучий: Доброго дня, любі друзі!
2 Ведучий: Вітаємо вас на святі сили та краси!
Разом: Святі спорту!
1 Ведучий: Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож до місця, де зародилися найвеличніші спортивні змагання – Олімпії.
2 Ведучий: Найбільш відомими і престижними змаганнями сучасності є Олімпійські ігри. Здобути олімпійську медаль – найвища мета кожного спортсмена.
1 Ведучий: А чи знаєте ви де виникли перші Олімпійські ігри?
Понад дві тисячі років тому, на заході Греції, в долині річки Алфей, було містечко Олімпія. В густій зелені оливкових гаїв були зведені чудові храми, названі на честь старогрецьких богів Зевса, Аполлона, Афродіти, Артеміди.
2 Ведучий: Стародавні греки створили багато легенд про виникнення Олімпійських ігор. Як переказують легенди, ці змагання греки запозичили у самих богів, життя яких було сповнене війнами, подвигами.
1 Ведучий: Щоб покласти край війнам грецький цар Іфрит організував ігри, де люди розв’язували суперечки не зброєю, а у чесних змаганнях на швидкість, спритність, силу.
2 Ведучий: З тих пір Олімпійські Ігри проводяться 1 раз на 4 роки. Основними символами Ігор є Олімпійський прапор та Олімпійський вогонь.

1 Ведучий: Прапор ви зараз бачите перед собою. А де ж наш вогонь?
2 Ведучий: А за вогонь вам доведеться поборотися!
1 Ведучий: Тож розпочнемо пошуки Олімпійського вогню!
2 Ведучий: Команда, що першою знайде Олімпійський вогонь та набере більшу кількість балів переможе.
1 Ведучий: Олімпійський девіз – Швидше! Вище! Сильніше!
А які девізи у ваших команд? Давайте дізнаємось.
1 Конкурс «Конкурс девізів»: Команди по черзі промовляють девізи. Перемагає команда, що найкраще, найчіткіше прочитала девіз.
2 Ведучий: Молодці! На один крок ви наблизилися до Олімпійського вогню.
Програма перших Олімпійських ігор складалася здебільшого із легкоатлетичних видів. Найпоширеніша бігова дистанція у Греції називалася стадією (приблизно 200 м). Спортсменів, що перемагали у змаганнях на цю дистанцію дуже поважали. Давайте і ми позмагаємося у бігові, але наша дистанція буде дещо меншою.
2 Конкурс «Найшвидший»: Кожний учасник має добігти до стійки на відстані 10 м від лінії старту, тримаючи у руках естафетну паличку, оббігти стійку, і повернутися назад. Забігши за лінію старту, передати паличку наступному. Перемагає команда, що швидше впоралася із завданням.
1 Ведучий: Ось і ще один крок до вогню подолано! На стародавніх Олімпійських іграх дуже популярними були перегони на колісницях. Давайте і ми спробуємо відтворити ці змагання. Але замість колісниць у вас будуть ось такі обручі.
3 Конкурс «Перегони на колісницях»: Перші номери команд (наїзники) мають обручі (колісниці). За командою наїзники з колісницею рухаються до позначки на відстані 10-15 м від них, оббігають її та повертаються назад. Беруть пасажира (другого гравця) і з ним вдвох у обручі рухаються до позначки. Там перший номер залишається, а другий (пасажир) стає наїзником і рухається за іншим пасажиром. Переможе команда, що першою перевезе команду за позначку.
2 Ведучий: Олімпійські ігри сучасності включають змагання з багатьох видів спорту. Давайте пригадаємо їх. Наступний конкурс інтелектуальний. Переможе команда, що назве якомога більше Олімпійських видів спорту.
4 Конкурс «Інтелектуальний»: Команди по черзі називають види спорту, що включені до програми Олімпіад. Повторюватися заборонено. Перемагає команда, що назве більше видів спорту.
1 Ведучий: Молодці. Пригадали багато видів спорту. Тож давайте тепер і позмагаємося у деяких з них.
5 Конкурс «Футбольний»: Гравці по черзі обводять футбольний м’яч між стійками, що розташовані на відстані 2 м одна від одної. Обвівши останню стійку, повертаються назад тим же чином і передають м’яч наступному. Перемагає команда, що швидше впорається із завданням.
6 Конкурс «Влучно в ціль»: Кожен гравець команди має по 2 м'ячі для великого тенісу. Задача кожного з них по черзі закинути м'ячі до корзини на відстані 3 м від них. Враховується швидкість та кількість влучень.
7 Конкурс «Лижні перегони»: Завдання кожного гравця пройти на лижах відстань до позначки за 10 м від лінії старту та повернутися назад. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.
2 Ведучий: А ми все ближче наближаємося до Олімпійського вогню. І на нашому шляху виникла ще одна перешкода, організована богами Олімпу. І ми маємо її подолати.
8 Конкурс «Смуга перешкод»: Перед командами розміщено по 3 обручі на відстані 50 см один від одного. Задача кожного гравця, стрибаючи на двох ногах, подолати цю перешкоду, пролізти крізь тунель, що знаходиться за 1 м від обручів, оббігти фішку на відстані 3 м від тунелю та бігом повернутися назад. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.
1 Ведучий: Від Олімпійського вогню нас відділяє усього 2 кроки! Тож давайте зберемося з силами та подолаємо їх!
9 Конкурс «конкурс «Стрибунці»: За сигналом 1-й гравець сидячи на великому надувному м’ячі стрибаючи рухається до фішки, обходить фішку і таким чином повертається назад. Передає естафету наступному гравцеві. Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.
10 Конкурс «Естафета з обручами»: Перед кожною командою стоять по три обручі. За командою «Руш!» учень підбігає до обруча, пролізає в нього, потім пробігає під двома іншими, оббігає фішку та біжить до своєї команди.
Перемагає команда, останній учасник якої першим перетне фінішну лінію.
2 Ведучий: Ось і дісталися ми Олімпійського вогню! (виносить смолоскип). А першою до нього дісталася команда __________. Вітаємо їх!
1 Ведучий: Але сьогодні переможених в нас немає. Бо, як казав П’єр де Кубертен: «Головне не перемога, а участь!».

2 Ведучий: Бажаємо вам завжди бути здоровими! І нехай спорт стане невід’ємною частиною вашого життя. На цьому наше свято завершене.


“МИ МАЛЕНЬКІ СПОРТСМЕНИ”

Діти поділені на дві команди:
Перша команда
Ми веселі й жартівливі
Хлопці і дівчата.
Є високі і низенькі,
Худенькі і повненькі.
Друга команда
А ми дуже дружелюбні,
І, щоб повірили ви нам,
Прийміть усі від нас ви
Такі маленькі дари.
(Команди дарують одна одній саморобні подарунки – книжечки на спортивну тематику).
Розпочинаються змагання – ігри та естафети, вікторини, конкурси. Звучить весела мелодія. Команди розходяться по місцях старту.
Гра-естафета “Баскетболісти”.
Кожен гравець команди веде м’яч до баскетбольного щита і кидає в нього. Зловивши, передає м’яч наступному гравцеві, який повинен зробити те саме, що й попередній. Команда яка виконає завдання швидше, отримує 100 балів, та що пізніше, - 50.
Спортивна вікторина.
1.          Скільки гравців у футбольній команді? (11).
2.          Скільки гравців у волейбольній команді? (6).
3.          Скільки гравців у баскетбольній команді? (5).
4.          Які ви знаєте фізичні якості?
5.          Скільки білих фігур у шахах?
6.          Який м’яч важчий: футбольний чи волейбольний?
7.          Як часто проводяться Олімпійські ігри?
За кожну правильну відповідь команді нараховується 10 балів.
Естафета “Подорож по горах”.
Дистанція для пробігання ділиться на три рівні частини. Гравець першу частину стрибає на лівій нозі, другу - на правій, третю - на двох. Назад повертається бігом. Команда - переможець, яка швидше закінчила естафету, отримує 100 балів, інша – 50.
Конкурс на координацію.
Двоє дітей сідають на стільці, їм зав’язують очі. Встають із стільця, повертаються направо і роблять два кроки, далі наліво і роблять два кроки і так ще двічі, утворюючи квадрат та повертаючись назад до стільця. Перемагає той учень який найближче підійде до стільця. За перемогу нараховується 100 балів, іншому 50.
Конкурс капітанів на краще прислів’я про здоров’я.
1.          Бережи одяг поки новий, а здоров’я, поки молодий.
2.          Здоров’я усьому голова.
3.          Шкіра дзеркало здоров’я.
4.          Без здоров’я немає щастя.
5.          Як про здоров’я дбаєш, таке і маєш.
6.          Наше здоров’я в наших руках.
За кожне прислів’я нараховується по 10 балів.
Естафета “Передача м’яча над головою”.
Команди шикуються в колони. Першим гравцям даються м’ячі. За командою м’яч передається над головою гравцеві, що стоїть за спиною. Коли м’яч дійде до останнього учасника той перебігає на початок строю і передає м’яч назад. Естафета продовжується доти, доки направляючий не повернеться на своє місце. Перемагає та команда, направляючий якої швидше займе своє місце. За перемогу команді нараховується 100 балів, за друге місце  - 50.
Конкурс експрес малюнків на спортивну тематику.
Потрібно на листку паперу простим олівцем на 3 хвилини створити малюнок на спортивну тематику. Перемагає та команда, у якої малюків більше чи вони кращі. За перемогу нараховується по 10 балів за кожний малюнок.
Скільки не співали й грали, а кінчати час.
Кращі побажання ви прийміть від нас:
І в вас, і в нас хай все буде гаразд,
Щоб ви і ми здорові були.
Прощавайте, люди, низький вам уклін,
Щастя і здоров’я зичимо вам всім.

Підводяться підсумки, нагороджуються переможці.


СВЯТО “СТЕЖИНАМИ ЗДОРОВ’Я”

Мета: зміцнювати здоров’я школярів та розвивати їх руховий апарат; виховувати любов до фізичної культури та спорту, почуття дружби, колективізму.

Ведучий: Дорогі гості та учасники сьогоднішнього свята! Ми всі раді вас вітати. До нас завітали дві команди з різних міст: Спарти та Афін. Вони попросили нас визначити, хто із них найспритніший та найсміливіший.
Отож розпочинаємо наше свято (команди представляють себе, виголошують свій девіз).

Спартанці: У весняний ранній час
Розбудило сонце нас.
Тільки чути з краю в край:
"Гей! Зарядку починай!"

Афінці: Лиш один рецепт на світі
Всім-усім підходить дітям:
Коли спорт полюбиш -
Сильним, спритним будеш.

Ведучий: Хороші девізи.  Я пропоную розпочати змагання.
Перший тур.
Гра-естафета зі стрибками.
Ведучий: Молодці усі справились із цим завданням.
Другий тур.
Змагання на влучність попадання м’яча в кошик (кошик тримає один із учасників команди).
Третій тур.
Учасники кожної з команд пропонують один одному загадки, що стосуються фізичної культури і спорту. За кожну правильну відповідь нараховується один бал.
Четвертий тур
Естафета-тачка.
П’ятий тур
Конкурс капітанів. Капітанам пропонується показати за завданням ведучого якусь фігуру, а команда повинна відгадати, що він показав. За відгадану фігуру нараховується один бал.
Шостий тур.
Естафета парами з м’ячем.
Сьомий тур.
Ведучий: Я бачу ви втомились, і щоб відпочити, я пропоную вікторину. Хто знає відповідь, піднімайте руку.
1.          Який м’яч важчий: тенісний чи волейбольний?
2.          Скільки гравців у футбольній команді?
3.          Як часто проходять Олімпійські ігри?
4.          З яких видів спорту проходять змагання під час літніх Олімпійських ігор (хокей, футбол, волейбол, гандбол)?
5.          Які ви знаєте фізичні якості?
6.          Скільки білих фігур у шахах?
Ведучий: Дорогі діти і гості! Ось і підійшло до кінця свято. Зараз наші судді оголосять підсумки змагань і конкурсів та визначать переможців.
Проходить нагородження переможців.

СВЯТО “КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ”

Свято починається піснею “Гей, там на горі січ іде”. Діти заходять у зал. Дівчата вітають гостей.

Добрий день вам, люди добрі,
Щиро просимо до нас.
Раді вас усіх вітати, щастя, радості бажати!

Сьогодні свято, конкурс нині,
Сьогодні все козацтво тут.
І в цьому залі радість лине,
Козацькі ігри всіх нас ждуть!

Ми роду козацького діти,
Ми любимо сонце і квіти,
І сонце, нам шле свій привіт.
Ми роду козацького діти,
Землі української цвіт.

Усі: Ми вам зичим літ багато
На добро і згоду.
Хай не буде переводу
Козацькому роду.

Ведучий: Як відомо людина нерозривно пов’язана з минулим свого народу, його історією, і сьогодні ми перегорнемо одну із сторінок нашого славного минулого, проведемо один день на Запорізькій Січі й ближче познайомимося із життям та побутом українських козаків.
А зараз запрошуємо наших славних козаків (під марш хлопці шикуються, проходять коло і стають в кінці залу).

Кошовий: Поведу таку я річ:
Що ви знаєте про Січ?
І про нашу Україну?
Розкажи усім нам, сину.

1-й учень: Знаю, батьку, славна Січ
ворогам ішла навстріч,
рідну землю захищала
і народ наш прославляла.

2-й учень: Лихо отчий край зазнав -
не бажаємо нікому.
Людолов нас чатував,
щоб позбавить свого дому.

3-й учень: Бранців до галер кували,
ржею злоби пожирали.
шляхта нас вогнем пекла,
на тортури прирекла.

4-й учень: Цар Петро і Катерина
зневажали наш народ.
горювала Україна
під п’ятою всіх заброд.

5-й учень: Але наш народ боровся,
і Хмельницький в нас знайшовся,
і Сірко, і Дорошенко,
Полуботок й Морозенко.

6-й учень: Рабства каламутну ніч
переборювала Січ.
козаків боялись завжди,
бо була в них сила правди.

Кошовий: Що говорить вам козак,
це крилате горде слово.
Чом завжди буває так,
що світлішає від нього?

Разом: Козаки - це вільні люди.
Козаки безстрашні всюди.
Козаки - борці за волю,
За народну щастя й долю.

7-й учень: Козак - чесна, смілива людина,
найдорожча йому Батьківщина!

8-й учень: Козак - слабкому захисник,
цінити побратимство звик.

9-й учень: Козак - усім народам друг,
і лицарський у нього дух.

10-й учень: Козак - це той, що за освіту,
хто прагне волі і блакиту.

11-й учень: Козак вкраїнську любить мову,
він завжди здержить своє слово!

Кошовий: Козацькому гурту ви, бачиться, раді,
Скажіть, чи готові ви жити по правді?

Козачата: Готові, так. І жити чесно будем,
І правил ми козацьких не забудем.
(Звучить пісня "Козацькому роду нема переводу")

Ведучий: А зараз станьте кожен у свій курінь. Прошу представитись. Курінь імені Петра Сагайдачного.

Гетьман Сагайдачний – слава Батьківщині.
Кожен в братстві вдячний лицарю Вкраїни. Про гетьмана слава лине – Чорне море він скорив.
Для козацтва України, все, що міг, те і зробив.
Під Хотином честь зберіг, армію турецьку зміг.
Розгромити і прогнати, а його “козацька мати”
Завжди гострою була, в бій за волю всіх вела.
Гетьман славний Сагайдачний,
Тобі кожний братчик вдячний!

Тепер представляються козаки з куреня імені Богдана Хмельницького

Слава навіки буде з тобою,
Вільності отче, Богдане - герою!
Нашу землю ти прославив перемогами гучними
Для Вкраїнської держави гуртував козацькі сили.
Щоб не втратить булави, розум мав у голові.
Помилки складного часу не візьмем в державу нашу.
Ми Богдана не забудем, його слава з нами буде.
(Звучить пісня “Ой на горі та женці жнуть”).


Що ж, бачу, ви готові до змагання, то ж починаємо наші забави.
1-й курінь: Для боротьби ми не збирали
ані рушниць, ані гармат,
здоров’я повен міх набрали,
стане його для всіх команд.

2-й курінь Ми сюди прийшли сьогодні,
щоб вести запеклий бій,
тільки ні, не кулаками,
а в веселій дружній грі.

Якою б не була погода, козаки кожного куреня вставали до схід сонця і бігли на річку купатися (Саламаху). А що таке саламаха? (Затирка заправлена салом чи олією).
Потім йшли до церкви. Після ранішньої служби починалась бойова підготовка, і наші славні козаки продемонструють свою силу, спритність, кмітливість, винахідливість.

Перший конкур. Пробігти дистанцію, вдарити шаблею по дзвіночку, повернутися в курінь і передати шаблю.
Другий конкурс. Проскакати на “коні” (з м’ячем затиснутим між ногами) дистанцію, повернутись у курінь і передати “коня”.

Рівно в полудень з фортечної гармати лунав постріл. З цим сигналом козаки йшли обідати.
А які козацькі страви вам відомі?
Тетеря – зварене пшоно або житнє борошно на квасі, варена або печена риба, мед, пиво, галушки, юшка, куліш з салом або олією, баранина або дичина.
Давайте і ми пообідаємо.
Третій конкурс. Хто швидше з’їсть кашу.
Четвертий конкурс. Хто швидше вип’є кружку молока.
П’ятий конкурс. Втеча з полону – розв’язування вузлів.
Шостий конкурс. Стрибки в мішках.

А ще любили козаки ввечері співати. Давайте і ми заспіваємо (пісня про Україну).
Оголошення переможців, вручення призів.

Під козацький марш діти виходять із залу.


СЦЕНАРІЙ СПОРТИВНО-ХУДОЖНЬОГО СВЯТА
“ВЕСЕЛІ ЕСТАФЕТИ”

Мета: сформувати в дітей інтерес до фізкультури та спорту, розвивати фізичні і вольові якості в умовах змагань, виховувати почуття гідності за досягнення українських спортсменів, популяризувати здоровий спосіб життя.
Місце проведення: стадіон.
На свято запрошені учні з батьками.

Вчитель фізкультури: Сьогодні, хлопчики й дівчата, у нас буде фізкультурне свято!
Ведуча: У ньому беруть участь дві команди: “Футболіст” і “Стрибунець”.

Але перш ніж будете змагатись,
Вам потрібно привітатись!

Капітан команди “Футболіст”: Команда “Футболіст” - команді “Стрибунець”:
Фізкульт- (діти разом) Привіт !

Хлопчик: Багато ігор є на світі -
і волейбол, і баскетбол!
Але найкраща це - футбол!

Капітан команди “Стрибунець”: Команда “Стрибунець” - команді “Футболіст”:
Фізкульт (діти разом) Привіт!

Дівчинка: Багато є на світі перешкод,
Та треба спритно їх долати!
Тут дуже допоможе вам
Уміння високо стрибати.

Ведуча: Хлопчики й дівчата, колони підрівняйтесь й розминку велику зі мною починайте!
1)      Піднімання рук угору (8 разів)
В.П. –стійка ноги нарізно.
Руки в сторони та вгору -
На носочки піднялись .
Підняли голівку вгору -
Й на долоньки подивились.
Руки в сторони розводим,
Опускаєм плавно вниз

2)      Нахили вперед (8 разів).
В.П.- сід ноги нарізно, руки на поясі.
А тепер вперед нам треба нахилятись ,
Щоб пальцями рук до пальців ніг дістати.

3)      Присідання (8 разів).
В.П.- Стійка руки на пояс.
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз присіли, руки прямо,
Встали-знову все так само.

4)      Нахили тулуба в сторони (по 6 разів у кожен бік).
В.П.- стійка ноги нарізно, руки на пояс.
Вправу дружно почали,
Нахил вліво – раз, два, три!
На чотири рівно – рівно станьте,
Вправу знову починайте!

5)      Повороти в сторони (по 6 разів).
В.П.- сід, руки на пояс.
Повертаємося вправно,
Все виконуємо гарно.
Вліво, вправо повернулись
І сусіду усміхнулись.

6)      Стрибки (по 20 разів).
В.П.- ноги разом, руки зігнуті в ліктях, ніби уявно тримаємо скакалку.
Ось скакалки ми візьмемо
І стрибати розпочнемо.
Всі стрибаємо тихенько
На носочках, ще й легенько,
 Ледь торкаємось підлоги -
Не стомити б наші ноги.
Ось розминці вже й кінець.
Хто ж старався –молодець!

Після розминки розпочинаються змагання.
Змагання 1. Командна гра у квача. Ведуча пояснює правила за допомогою віршованого тексту .
Ведуча:
У цей святковий гарний час
До гри запрошуєм всіх вас –
Ловити й бігать залюбки .
Коли скажу я “Футболіст”,
То “футболісти” всі тікають,
А “стрибунці” їх доганяють.
А потім буде навпаки…
Гру повторюють 4 рази .

Ведуча: А зараз перевіримо, малята, чи гарно ви умієте стрибати?
Естафета.
Участь беруть по 4-5 дітей з команди. Стрибки на правій нозі (4 м), підстрибнути на двох ногах і зачепити дзвіночок, підвішений на висоті 15-20 см вище від рівня піднятих вгору рук дітей. Назад стрибати на лівій нозі.

Ведуча: А тепер почнемо змагання із такого привітання (виголошують сімейні команди).
Тато, мама, брат, і я –
Фізкультурників сім’я.
Ведуча:
- Нумо дружні колективи,
- Виступайте всім на диво!
Естафета для сімейних команд. Тати піднімають гирі (16 кг - 10 разів), потім кидають м’яч мамам. Мами ведуть м’яч однією рукою (10 м), влучають ним у баскетбольне кільце (4 рази), потім передають м’яч дітям, які повинні збити ним 5 кеглів з відстані 4 м.
Ведуча повідомляє: Хтось приготував для дітей цікаві загадки.  Вибігають казкові герої – Лисичка, Зайчик, Вовк.
Вовк: Ми загадки загадаєм.
Лисичка: Потім з дітьми поспіваєм.
Зайчик: Будем також танцювати!
Ведуча: Тож давайте починати!

Лисичка: Поруч бігти вони раді,
Тож тримайся і не падай!
Гострі та швидкі вони,
А зовуть їх …….(ковзани).

Вовк: Взимку весело погратись,
З гірки швидко вниз спускатись,
Дуже люблять всі малята
Покататись на….(санчатах).

Зайчик: Хлопці б’ють мене ногами,
А дівчата – б’ють руками,
Та від цього я не плачу,
А ще вище скачу …….(м’яч).

Лисичка: Враз загадки відгадали,
А в атракціони грали?
Діти: Ні
Зайчик: В мене в лісі грядка є ,
Морква гарно там росте,
Допоможете, хлоп’ята,
Мені морквочку зібрати?

Атракціон “Хто більше збере моркви із зав’язаними очима”.
Зайчик розкидає моркву. Діти (4-5 з кожної команди) із зав’язаними очима збирають її. Повторюють 4-5разів із зміною учасників.
Вовк: І у мене є завдання -
Тож виходьте на змагання!
Ось на кожному стільці
Кольорові прапорці .
По одному їх беріть
Й швидко в інший бік несіть!
Там кладіть їх на стілець.
 Переможець – молодець!
Учні виконують човниковий біг 3х5 м, по два прапорці для кожного учасника.
Лисичка: Я – руденька, я сестричка,
Руденька хитренька.
Я придумала малятам
ігри веселенькі.
Я картопельку садила,
І полола, й сапала,
А збирати я не вміла –
Ложкою копала.
Атракціон. “Хто більше набере картоплі ложкою”. Школярі шикуються у дві колони й переносять по картоплині маленькою ложкою з купки до кошика.
Вовк: Ну й веселі і завзяті
Ці хлоп’ята і дівчата!
Лисичка: Всі загадки відгадали.
Все зробили, все зібрали.
Зайчик: Тож давайте
Будемо пісні співати.
І таночки танцювати!
Казкові герої разом з дітьми співають знайомі пісні та виконують таночки.
Ведуча: Скоро скінчиться свято!
Суддям слово треба дати.
Судді оголошують результати змагань.
Головний суддя: Раз, два, три, чотири, п’ять,
Важко бали рахувать.
Ці команди спритні дуже,
А також кмітливі й дужі.
Як одна вперед піде,
Друга зразу ж дожене.  
Що ж тут нам було робити?
Треба всіх нагородити!
Капітанів викликаєм,
З перемогою вітаєм!
Кубки золоті вручаєм!
Всім, хто бігали, змагались,
Ще й в атракціони грались,
Та стрибали залюбки –
Ми вручаємо значки!
Ведуча: Будьте радісні й здорові,
Спритні, дужі і бадьорі!

Немає коментарів:

Дописати коментар